Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sorry för dålig uppdatering

Sorry för att jag knappt har skrivit här på bloggen på nästan 2 dagar.
Men har haft nått så extremt mkt att göra...
I torsdags så städade man hela lägenheten,
Igår så stressade man iväg från praktiken, handlade, lagade mat och sen var vi tvugna och hitta Dop presenter.
Idag så har vi varit på dop :)
Det var riktigt fint ^^
Och så hann vi precis in innan affärerns på bergvik stängde klockan 18.00.
Så jag kunde köpa min älskade Rolling Stones Jacka/tröja.
JAG ÄR KÄR! ÄLSKAR DEN!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback