Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Skolan suger balle ..

Står vid skolans datorer och suckar ..
tiden går så jäääävla sakta så det är sjukt!
Har bara haft en lektion än så länge ..
ska ha svenska snart och de spyyyyr jag på!

 Det blev inte så dåligt iallafall ..



Sv: ja dom kostar lite grann, men du vet det är ju jul snart. Önska dig en i julklapp? :)

2010-11-16 · 21:49:54

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-19 · 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback