Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Shopping + mer shopping

Jag älskar mina läsare precis som de är.
Det är bara den personen men den behöver inte ens läsa min blogg så skyll dig själv.
 
Iallafall så sitter jag nu hemma efter en shoppingtur på Bergvik.
Ska åka och köpa mig ett par AS fina skor som jag har velat haft länge.
De kostar bara 200KR!!!

 Lägger upp en bild på dom senare :)
de ska iallafall inhandlas idag om det är en sak som är säker! :D
ME SOOOOOOO HAPPY!

Annars idag så ska man äta pizza med; pojkvännen, svärmor och lilla Anna.
Sen har vi tvätttid och sen ville älsklingen åka bil :)
Så det får väl bli så ^^
Får säkert med oss Greek, adde, jimmy och Peet också :)
Fun fun!

ska jag ha de nya skorna mig!
LÄTT!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback