Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

RÅ TAGGAD FÖR NYÅR!

FY FAN vad jag längtar till nyår!
Nyfärgat långt svart hår med rosa lugg.
KOMMER BLI AWSOME! Hett som fan :D
Typ något liknande detta :)
(Bilden är ju så klart photoshopad :) )
Eftersom jag inte ska färga håret fören efter jul :)
LÄNGTAR! :D


 och så ska jag ha mina nya älskade skor, Så jävla råsnygga
.
(Inte alla som kan gå i dom dock eftersom dom är så höga.)
Men det kan ju jag så no problems ;)

 Sen ett par snygga jeans tights och den svarta klänningen med dragkedja.
FETT MED NICE!
Utgång blir det iallafall.
Och rå full ska ja va! :D
 Supa till med pojkvännen och massa gött fölk :D
KROOOOGEN BLIR!

Nu blir det att se Beck med älsklingen och äta godis :)
Skriver mer ikväll nu när blogg.se äntligen funkar som de ska igen (:
Puss&Mys!
P.s
älskar min fina Daniel mest av allt
 
 Puss på det! (:



Excellent site!

2011-02-09 · 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback