Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nyårs outfit :)


Svart klänning med dragkedja
Jeans leggings
 6st guldringar
 Nyfärgat svart och rosa hår + 50cm rosa/svart löshår
 Mina älskade skor som kommer matcha mitt hår asbra eftersom de är rosa och svarta ;)
Glömde lägga till svarta och rosa lösnaglar också :)
Kör på rosa och svart i år ;)

Kommer bli fett med nice ;)
Förhoppningsvis så härmar hon inte mig med allting ;)
(brist på fantasi hos fröken eller tycker hon bara att jag har jävligt bra smak på kläder/skor/smycken? ;) )



klänning och jeans? det kommer se trashigt ut! du är så pinsam

2010-11-27 · 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback