Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

"Nu är det klippt"

Vad är det som är klippt undrar ni?

Jo.. min pojkvänns underbara hår :(
Han har tjatat jätte länge om att han ville klippa sig, men de ville inte jag :(
Älskade hans hår när han hade wax i de. SÅ SNYYYGGT!
Och så gosade jag alltid in mig i hans hår och det luktade shampoo :/
Men men ..
han klippte sig inte så där jätte kort iallafall ..

Själv ska man också förnya sig.
Vill ha svart hårförlängningar med clips och rosa hårförlängningar med clips i julklapp.
Ska färga luggen och vid äronen rosa :)
Resten ska bli svart :D
Fast det blir lagomt till nyår ;)
Fett med nice de kommer bli!

(Något likande på bilden)

Fast nu ska jag ha längre löshår :)
50cm istället för 45cm :)
Mitt riktiga hår är 45cm och jag kommer ju ha löshåret ett tag framöver.
Så mitt hår hinner ju växa ikapp dessa 50cm :)

KOMMER BLI AWSOME!!



hur kul är det och se ut som "cuella de vil" sen då?

2010-11-18 · 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback