Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

hhaha fail!

hahaha, gud vad fail.
En snubbe på msn skickade ett röstklipp till mig där han sjunger.
Han låter som om det har fastnat en vibrator i halsen på honom eller att han är släckt med får xD
Stackarn :/

(Klippet han skickade till mig när han sjunger)


 Han skrev nyss: Wannabee blondinBELLA!!! till mig ..
Varför just blondinbella...
För att hon är snygg så klart haha ;)
Tack lilla gubben. men jag vet redan att jag ser bra ut ;)



hehe jag tyckte han var bra men alla tycker olika1 :D =^)

2010-11-24 · 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback