Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Guud vilken dag!

herregud vilken stressig dag det var igår.
Det blev mer gjort än jag trodde det skulle bli..

Vaknade, åt frukost med mamma,
Hämtade grejer,
åkte hem,
till Ikea och åt mat,
Till syster och fikade,
Åkte hem,
Bytte om till ridkläder,
Slängde telefonen åt helvete,
Fixade ny telefon,
Hämtade Johanna,
Åkte hem till Jossa,
Till stallet och red,
Skjutsade hem Johanna,
Åkte hem,
Durschade och stack sen till Josefine
Mamma skjutade oss till UNO
Var där ett tag och sen en promenad hem,
Sov sen hemma hos ♥.

 Äntligen kunde jag fylla i intresseanmälan till vikarebanken idag också!
Så nu får man bara hoppas att det ringer om jobb när som helst :D



även om du tycker det är superbra med musik på bloggen så finns det säkert andra, bla. jag som tycker det är skitjobbigt när man vill lyssna på sin egna musik och läsa bloggar.

2010-11-03 · 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback