Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En biltur genom stan

Naeh, nu ska jag vara social med älskling istället för att tjaffsa :)
Måste locka håret också men jag orkar inte de xD
Men HATAR att ha rakt hår :( Så jag får väl tvinga mig till att locka (:

Sen när jag väl är färdig så ska jag och älskling ut och åka bil :)
Vi ska crusa genom stan med Ida och Hammar :)
Antar att de blir onyktert? xD

 Förresten så var dopet as lyckat :)
Skit fina var de båda två :)
Så nu ärre Hampus Alexander och Elliot Diego hädanefter :)
Grattis :)

Och även ett grattis till min syster och Johan som förlovade sig igår ^^

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback