Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Uppkörning och Teori BOKAT!

Japp, Då var det dags för sängen.
Ligger just nu under ett varmt täcke hemma hos mig och tänker lite...
 Tänker lite på allt möjligt; skolan, vänner, kärleken, familj ...

För övrigt så är jag jävligt stressad nu när det snart är slut på skolan.

Imorgon börjar jag 10.00.
Klockan 16.00 ska jag vara på Tingvalla för att skriva på papper om sommarjobb.
Klockan 20.00-21.00 Ska jag rida.
Efter det blir det pluggning.

Idag.
Idag har jag kört. Det gick bra .. och gissa vad ...
KENNETH HAR BOKAT UPPKÖRNING OCH TEORIPROVET.
Så nu jävlar får jag ligga i .. ojojoj..
Jag ska göra teoriprovet den (?) och uppkörningen den (?).
Omg nervös ? ... jaaaaaaaaa... redan nu faktiskt O_o

Nu ska jag försöka sova. Jag mår lite illa. Varför vet jag inte men ...
Jag saknar nog bara mitt (♥) ... Det är nog det som är problemet...

♥NattiNatti♥
 
(Jag nu)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback