Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tidigaste inlägget någonsin.

Detta tror jag är det tidigaste inlägget jag någonsin har skrivit på morgonen.
Igår va man med jossa. Vi stack till bergvik och handlade lite inför idag
Förr idag drar vi till GÖTEBORG! Vi åker från mig klockan 14.00.
Så jävla gött att komma från karlstad lite (Y).

Sov även hos min älskling inatt som man inte kommer se förens på torsdag igen :/
För han ska med jobbet dit från måndag till onsdag.
Men sen blir det massa mys :)



Nu ska man lägga sig en stund.
Sen blir det att gå upp med mamma och packa det sista.
Efter det så får man sitta och vänta på Jossa..
Som tur är så slutar hon iallafall klockan 11.00 :)

(Tar även med datorn till Göteborg så jag kan skriva där också)


(Bilden är på Liseberg under vinter)

 GÖTEBÖRG HERE I COME!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback