Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Skolavslutning

Yesbox, idag vart det skolavslutning. från 09.00 - 10.00 :)
Fick skjuts imorse av mamma. Vi åkte klockan 08.30 :)
Mötte upp Chris i skolans Cafeteria.
Därefter så fick vi lyssna på en som sjäng och spelade piano.
Sedan höll rektorn tal och sen gick vi till klassrummen.
Där var vi 8 elever och 2 lärare.
Det var jag, Chris, Anna, Edina, Johanna, Johan, Linnea och snor.
Vi satt och pratade lite och fikade.
Sen fick vi betygen och fick sedan åka hem.



I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-09-26 · 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback