Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nästa, Molkom..

Åker just nu igenom Skoghall.
Senare Åker vi till Molkom och hämtar upp fölk som ska me tillbaka till Karlstad ;)
Och ikväll ska jag, Daniel och kisse bebisarna se på film, mysa och ätamyyycket godis <3
Bara vi fyra! (:

Myyyyys?
JAJAMEN!


Och imorgon kommer svärmor, Mamma och pappa på en fika till mig och Daniel.
Vi tänkte bjuda på Cookies som är nybakta imorgon.
Meehn, tror inte vi kommer ha någon ork att handla all tillbehör och sen baka dem xD
Så vi köper nog en färdig kladdkaka :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback