Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Det är mycket man inte förstår.

Som sagt. Det är mycket man inte förstår sig på.
Som tex att folk inte kan vara ärliga?
Vad hjälper det att ljuga HELA tiden?

Nu pekar jag inte ut EN person som alla kommer tro.
Utan jag menar i stor allmänhet.
Visst, att ljuga ibland kan vara nödvändigt.
Men inte ALLTID?
Sanningen kommer endå fram på ett eller annat sätt..
Genom att folk snackar, Du försäger dig eller på något annat sätt..

Nej usch för mytomaner. Sånna finns det tyvärr gott om.
Och ibland kan det visa sig att den man minst trodde var det, faktiskt är en myto..

Humh..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback