Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Börjar likna en Klagoblogg?

Känner att detta börjar likna en klagoblogg.

Skällde för ca 20min sen ut en helt chockerad och ovetande person.
Känns inte så där underbart nu efteråt kan jag säga.
Har även skrivit ett Mejl till den personen på FB.
Förstår om den personen inte kommer tollerera mig mer.
Men jag fick ur mig lite ursäkter och förlåtande ord till den.
Och jag har inte bett den personen om att den ska förslåta mig heller.
Men jag skrev det iallafall så den visste att det som hände nu ikväll,
inte beror på den personen egentligen.

Meddelandet:
 

 !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback