Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sommarjobb 12/7 dag; 1


Kom hem från sommarjobbet för en timme sen ungefär.
Guuuud vilket mysigt ställe jag fick.
Fick kontakt med barnen med en gång :D
Och så kom en Gammal ridlärare som jag älska, med hennes dotter som skulle vara hos oss :D
Gissa om jag blev glad..
Jag har aldrig träffat hennes barn fören nu :)
Så det var riktigt spännande.

Sköna arbetstider har jag också (09.00 - 15.00) Fett med soft.

Idag vet ja inte va de blir.
Har inget planerat direkt.
Blir väl att sticka ut en sväng me fölk ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback