Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sommarjobb 14/7 Dag; 3


Idag var det en riktigt skön dag :)
Det började med att jag kom dit och barnen var redan ute i lekparken och lekte.
Sen gick vi och åt mat. de var bara vi i matsalen vilket var tyst och riktigt skönt.
de fick spagetti och köttfärssås. Och guuuud va de åt ;o.
Sen gick vi tillbaka och såg på film medans småttingarna sov :)
Vi såg på Lillefot vilket var populärt.
Sen spelade jag lite spel med några barn och efter en stund så gick vi ut i parken igen.
Där var vi tills jag gick hem :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback