Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Roligt ett års firande!

Dagen igår blev fett lyckad.
Vi började med att hämta upp rebecka och Johanna.
Sen åkte vi och träffade Viktor på Shell Nobell.
Efter en stund kom Hammar dit.
Vi åkte till Max och köpte mat
Det var; jag, Daniel, Hammar, Josefine, Andy, Johanna och rebecka.
Väl inne på max så blev hammar kär i en liten hamburgar jojjo.
Men det + allt annat tyckte han bara var för bögar ;D.
'Andy frågade de anställda på max om de hade en Boris Bodin Soda Streamer.
MEn det hade de inte :(
Så istället frågade hammar om han hade en liten s*opp.
Det hörde han som tur inte xD
Sen åkte vi till Shell Nobell och hälsade på xD



I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-02 · 08:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback