Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Grilla det gillas




Ska hem nu snart vid 14.00.
Familjen ville bjuda på grillat.
Efter de blir de att hitta på något med jossan :)

Imorgon är det första dagen på mitt sommarjobb... får se hur de går :/
Hoppas jag fick jobbet där jag praktiserade i 2 månader :)

Har körlektion på onsdag också :/. orka cykla fram och tillbaka.
Eftersom mitt busskort inte funkar på sommaren :@

Fyller år om 2 veckor också :D. Den 23:e Juli :)
Veckan efter har jag uppkörning och Teoriprov;)

ÖNSKA MIG LYCKA TILL =D



lycka till och fin blogg :D

2010-07-11 · 13:26:25

LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D LYCKA TILL!! :D

2010-07-11 · 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback