Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Zumba

Idag började man klockan 10.00 med att dansa Zumba på skolan.
FAAN så kul det var och jävlar vad det känns efteråt.
Det är något jag ska börja med! YES I WILL..



Efter det så fick man skjuts till Bergvik med Jossa.
Där kollade man julklappar som ska köpas imorgon (y'
Vi åkte sen buss till Våxnäs C och gick hem.

Gick hem till Lena för att prata lite med mamma och pappa.
De skulle åka till Bergvik och handla så jag hände med dit.
Åt mat där. Det blev Hamburgare med strips ... Niice!
Handlade mat och pratade med älskling i telefonen.

Nu sitter jag hemma hos mormor och äter Vinetta glass:)
Väntar på att mamma ska komma tillbaka från promenaden med Elton så man får busa lite med hund :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback