Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

WOHOW, skola!

För en gångs skull så SITTER jag ner vid en dator på skolan (y'
Tummen upp för det!
Annars så brukar ju biblioteket vara knöfullt.
Har rast på teckenspråkslektionen just nu.
Måste prata med min svensklärare om att få ta bussen från skolan klockan 13.00, för jag ska på studiebesök klockan 14.00 och hinner inte dit om jag tar bussen från skolan 13.30.
Så jag hoppas att jag verkligen får ta den :o
 
Ska ha "utvecklingssamtal" med min teckenspråks lärare.
Vi ska prata om hur det går för mig osv.
Sånt som hon har med alla sina elever :)
Hoppas det går bra för mig.

Sattsar faktiskt på ett ganska högt betyg inom teckenspråk (y'
Och det bästa är att jag får träning på praktiken eftersom de använder teckenspråk som stöd där :D
Så man har lärt sig mycket faktiskt :)

Och så får man ju säga till Peter Johansson som blir ett år äldre idag ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback