Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Visste du detta om mig ?...

• Att... Jag egentligen har glasögon ;o ? 
• Att... för två somrar sen så ville jag färga håret lila?
• Att... jag är sjukt galen i svampbob?
 
Att... jag är beroende av; Facebook och piercingar?
• Att... Jag är Bisexuell?
• Att... När jag har mens så blir jag ett chokladmonster?
• Att... Ibland tycker jag att jag är snygg?

• Att... Jag älskar att rita och skulptera?
• Att... Jag har haft en bästis sen blöjan?
• Att... Många har trott att jag och min äldsta syster är tvillingar?
• Att... Jag har ridit i 5år?
• Att... Jag ser på Jerry Springer varje dag?

Hemlisar för mig, fakta för dig ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback