Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

sickness.. The earth next?

Ursch, ingen höjdare att ligga här i sängen och vara sjuk som satan!
Har varit dålig enda sen i söndags.
Magen bubblar och är orolig, Halsen pulserar och svider, Kroppen värker, huvudet exploderar snart...
Its not my week..
Men det går ju någon magsjuka nu och den där vinterkräks sjukan..
I hope i dont have it!
Känner många som är riktigt dåliga de också.
Hela jorden blir väl snart smittad :p

Förresten så måste jag tacka mamma och pappa för pengarna från huset



Yes. Jag ska köra på svart hårförlängning 65cm.
Med rosa lugg och lite rosa på sidorna.

Skulle vilja ha riktiga rosa slingor.
Men vill inte bleka mitt hår mer än vad jag behöver "luggen"
Vill ha kvar de lilla hår jag har på hövet.
Så jag köper rosa slingor istället :)

; Jag tycker faktiskt att du ska köra på blåa slingor ;)
That's nice... yeah ..


 



Kul med klirr i kassan ;) Vad ja minns att du skrivit tidigare så va det en rätt så maffig summa du skulle få ;) Kul kul.



Tack för din åsikt ang slinorna. :) Är ju så svårt att välja när det finns så många färger, å nästan allt går ju ihop med mörkt hår.

2010-12-08 · 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback