Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mormor

Sitter hemma hos mormor efter en rundtur på Mariebergsskogen :)
Kallt som as varre, men snacka om att det var julstämning där iallafall.
Fast de va AS dyrt, 50spänn för att bara komma in på Mariebergsskogen.
ALDRIG MER!

Har precis klämt i mig en stor bit kladdkaka med grädde, mums!
Och har pratat med Ida om löshåret. Så det blir att beställa vid jul där :)
Hon ska hjälpa mig att färga håret.
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!

Imorgon så ska jag kolla på julklappar också :)
Mysigt ^^

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback