Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Julbord, Check!

Julbord

Då var julbordet avklarat :)
Kom hem för ca en timme sen.
Jag åt inte så där jätte mycket men en del åt jag.
Det fanns för mkt fisk för min del :P
Så det fick bli lite olika sallader iallafall..
Hela Tingvalla körskola var där :)
Syn bara att jag inte hann hälsa på Kenneth :/
Har inte sett honom sen jag tog körkortet :(
Bilen fick Chris köra te herrhagen eftersom jag och Daniel hade druckit en del ;)
Väl hemma så klev vi in i en nystädad lägenhet vilket vart frääääscht.
Tog oss ett bad som vi satt i, i ca 60min.
Sitter nu vid tv:n och ser på Top Gear!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback