Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Gör mig i ordning

Sitter i soffan i en blöt handuk och kollar på hockey.
Har precis badat och frächat upp mig :)
Ska snart sminka mig och fixa håret ;)

Idag blir det att gå ner till stan och byta min oneoiece som jag fick i julklapp.
Den var i förliten storlek :( annars var den as go!
Fick ju presentkort av svärmor på Veromoda för 400:-
Så nu blir det att kolla nyårs outfit ;)



Hoppas även att det finns tid med att färga mitt hår imorgon eller på onsdag.
Vet inte om jag har fått mitt löshår ännu. Har inte fått något brev om det än.
Men får jag itne det idag så kommer det imorgon :D
Dock har jag inte köpt den rosa hårfärgen än på grund av ekonomin.
I värsta fall så får jag gå med blond lugg på nyår och lägga i den rosa nästa vecka...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback