Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Blev lite shopping

Hittade faktiskt lite grejer på stan idag.
Började med en sväng inne i mitt i city där man träffade på Moberg.
Han hängde med in på Veromoda där jag köpte ett svart linne och lite armband
 
Sen gick vi vidare till Lagerhouse och shoppade massa saker :)
Efter de så gick vi till Kicks där jag shoppade för mitt presentkort på 150:- som jag fick förra året :)
Köpte lösögonfransar och svart nagelack :)

Bild på allt kommer upp senare ikväll då jag har tid att lägga in allt.
Ska nämligen börja städa snart när min andra hälft har ätit upp sin mat.

På onsdag ska man färga håret också :D
Hoppas jag hinner få löshåret tills dess..
Har nämligen läst att posten har stängt på grund av någon stank hos dom så det kommer ingen post.
Men men ... Kan ju iallafall färga håret så länge.
FAN TA DOM om jag inte hinner få löshåret innan fredag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback