Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

02 – Min bästa kärlek

Min bästa kärlek, vet ni vad det är?
Det är faktiskt inte bara inriktat på en. Utan två saker ...
Såklart så kommer ju min partner på en utav platserna.
Och den andra platsen tas upp av mina underbara kompisar som alltid finns där ♥
Som många brukar säga, "Det är bättre att du har en bästa vän än 10 falska vänner."
En utav de bästa vännerna jag någonsin har kännt är min älskade Josefine Bergström.
Vi har gått igenom så enormt mycket tillsammans. Och vi har alltid roligt!
Jag älskar dig och alla andra som finns i mitt liv.
Thanks!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback