Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

What's happening,

Nothing at all..

Vaknade för ca en timme sen utav att det ringde -.-'
Idag ska jag tydligen med morsan till stan och göra något.
Hon ska väl handla någonting och då tycker hon att jag behöver lyfta på mitt arsle.
Ledig från skolan idag, bra väder och hyfsat bra humör.
Dagen börjar ganska bra iallafall.

Under helgen har ja haft fullt upp. (där av dålig uppdatering)

I fredags så åkte man till Ilanda med Jossan och köpte godis.
Där efter på kvällen så körde man bil runt i stan med; Adde, Jimmy och Pe.

I lördags så var man till moster och fikade och där efter körde ännu mer bil.
Fast då var Nalle med istället för Pe.

Och igår var man till tingvalla hallen och såg på när de cyklade Bmx.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback