Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vad gör jag nu?

Jo, jag håller på att skriva ett mysigt godnatt sms :)
Innan de så pluggade jag och åt godis :)

Imorgon eller på onsdag så ska jag hämta massa grejer :)
Och så åker morsan och farsan en sväng till den nyblivna mamman Johanna imöra :)
Det blev en liten Elliot! (:

Lillsnuttan var här idag också.
Det var myyyys!
De ska till Liseberg imorgon de :)
Men jag ska dit denna vecka också :)
Fast med ♥ :)

Längtar till Fredag♥
Häääälja!

Nästa vecka börjar skolan ockå :)
Gött att få träffa allt mysigt folk :D
Och sen ''mobba'' ettorna ;)

Kommer ihåg när jag var etta.
Åhhh, herregud..
Som tur var hade jag körtelfeber då så jag fick inte anstränga mig :D
Medans jag stod och tittade på de andra så fick de doppa ansiktet i mjöl å grejer :)



Hoppas du hade en bra dag?

2010-08-16 · 23:50:01

Snygg blogg! Allt bra idag? (: kram

2010-08-16 · 23:50:21

Hoppas att du har haft en fin dag! =)

2010-08-16 · 23:55:14

Hehe, riktigt bra tajming att du hade körtelfeber i ettan, slippa alla dryga sakerna dom andra råkade ut för :P

2010-08-17 · 00:04:09

fin blogg :)

2010-08-17 · 00:06:54

Allt bra med dig?:)

2010-08-17 · 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback