Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

trött, sleten o seg

Vaknade för ca 45min sen.
Ja och Jossa gick och la oss 06.45 imorse.
Fast vi hade jävligt kul inatt :)
 nu sitter hon och spelar tv spel i pyjamas.
Och jag ligger i extrasängen och ska göra prov.
Sen blirre att hoppa in i durschen.

Inatt sover jag inte hemma.
Fick sms från ♥ om önskan att jag skulle sova där.
♥ Va myssugen så jag får väl göra det.

Det är inte säkert än om föräldrarna åker till västkusten imorgon,
Man kan ju alltid hoppas, (a)
Det skadar ju aldrig med ett hus för sig själv i 5 dagar ;)

 ♥ (7 dagar kvar) ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback