Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trött efter lång bilresa..

Fick Köra fram och tillbaka från Arvika idag.
Kan lova att det var tröttsamt när man inte har ätit mkt eller druckit något..

 Nu är man med jossan och hon söver här till imorgon :)
Sen så sover hon här frå onsdag till fredag :D
Och på fredag så blir det supa :D

Förhoppningsvis så hinner ja få mitt linne innan helgen.
Har nämligen tänkt ha det på mig vid utgången :D

(Nervös inför 10:e) ... 

 



Heej!, allt bra? :)

2010-08-02 · 21:08:39

hej, allt bra med dig idag? :)

2010-08-02 · 21:34:20

sv: det är bra med mig med :)

vad gör du?

2010-08-02 · 23:09:01

sv: Okej :) ingenting speciellt, musik :p

ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2010-08-02 · 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback