Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på våga fråga ?!

HOPPAS NI BLIR NÖJDA MED SVAREN!

 

Postat av: Marie
Vill du flytta utomlands :D? isåfall vart ?

 Svar: ja, jag kan faktiskt tänka mig att flytta utomlands.
äisåfall skulle det vara grekland eller något liknande mysigt ställe :)

Postat av:
Hur fixar du ditt hår med din hårförlängning? :)

Svar: Jag har clips, så jag tuperar bara håret och snipsar i dom sen.
sen Lockar jag håret med en locktång medans löshåret sitter i.
För då flyter mitt hår bättre in i vågorna. 
Jag ska lägga upp en önskad video på hur jag sätter upp mitt löshår så att inte clipsen syns :)


 
Postat av:
varför skriver du om dig & daniel på facebook loggen när du kan prata med honom face to face?
är de för att du är omogen? eller uppmärksamhet?

Svar: För det första förstår jag inte mig på din fråga?
Varför ska jag inte få skriva om mig och daniel?
Vi är ju tillsammmans?
Och att jag inte pratar med honom face to face?
Vi är ju för fan flera gånger i veckan.
Du som skrev frågan tycker jag är jävligt feg då du kommenterar anonymt.
Är det du som är omogen för att du inte vågar stå upp för vem du är?
Eller är det du som gör så för uppmärksamhet.
Jag vet vart du finns. (skåne, ängelholm)
Och jag vet vem du är!
Så ligg lågt hörru!



(Postat av samma person som kritiserade mig på förra frågan) 
Postat av:
varför trycker du upp brösten?

Svar; För att jag älskar hur avundsjuk du är ;)
Och för att du antagligen inte har något liv mer än att sitta och kommentera skitsaker ;)
Get a life honey ;)

 
Postat av: bananlack
hur lång är du?

Svar; Jag vet inte hur lång jag är på pricken.
Men runt 170cm iallafall :)

 
Postat av: Hemligbeundrare
Du är så sjukt fint <3 :D
Vill du träffa mig? ;)

Svar; Tack för den fina kommentaren :)
Om du är ute efter något mer än vänskap så måste jag tyvärr säga nej
Jag är redan upptagen sen mer än ett år tillbaka :)
Men om du är ute efter vänskap så träffar jag dig mer än gärna :)

 
Postat av: ASIAT
vad har du gjort idag sötis? kram!

Svar; Jag har faktiskt inte gjort så mkt mer än att plugga,
ätit godis och suttit framför datorn :)

 
Postat av:
vart bor du? och vad är din riktiga hårfärg?

Svar; Jag bor i Värmland/Karlstad
och min riktiga hårfärg är blond med små bruna slingor i luggen :)

 
Postat av: Sofia
Hur många percingar har du? Gör det ont att ta hål över läppen ? Kram :)<3

Svar; Just nu har jag bara en och det är den i överläppen.
Men jag har haft i vänstra ögonbrynet och i mitten i underläppen.
Ska snart ta i tungan och kanske näsan :)
För mig gjorde det kanske ont, Men jag tog det privat så jag hade ingen bedövning eller nått.
Men bra blev det iallafall och är fortfarande nöjd efter snart ett år :)

 
Postat av:
Vilken är din favirotfärg?

Svar; Jag har ingen direkt favoritfärg.
Men jag gillar bäst svart, vit och rosa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback