Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ohah..

ohah.. Vilken seg kväll.
jag, nalle och daniel Åkte till Arvika.
Fölk var det där iallafall men inte så värst mkt drag..
Kom hem vid 02:30 typ..
Gick och la oss..

Nu sitter jag på herrhagen och ser på tv med ett rivsår på ryggen..
Som en utan katterna nyss gjorde..
Hetingen är med far sin och fixar toningen på bilen..
Synn nog så fick han ta av tonigen på framrutan igår..
För att en polis såg den och kom fram å pratade med daniel om den..
Så det var bara att rycka bort allt som han hade slitit med några timmar innan ...

♥ 2 dagar ♥



va had han själv trott? man får int ha toning på framruta xD

2010-08-08 · 13:59:43

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-06-14 · 07:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback