Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mycket snälla föräldrar..


The look of today:
Osminkad
Linne med hello kitty (under den lila tröjan)
En lite störra lila myströja
Tights med hål

Mina föräldrar kom hem från Västkusten idag med grejer till mig :D
Plus att jag fick världens bästa grej av min syster :)
Det behövdes verkligen!..

 
Jag fick en stor glittrig svart väska med massa smink i.

 
Med:
 4st läpp pennor

 3 små borstar
 24 ögonskyggor

 4 rough 
 2 flytande eyeliner
 2 nagelack
 2 läppglans
 5 läppstift

 
Sen fick jag kläder av mamma och pappa.
 
Snittsiga tights. I love them ;)

 
Ett as gulligt och mysigt linne med knappar frame på bröstet :)

 
 Tights med glitter. Liknar Ed Hardy märke..


 Ja kommer säkert få frågor på vart detta är köpt..
Tyvärr så måste jag säga att jag inte vet vart detta är köpt.
Mina föräldrar köpte det här i västkusten åt mig.



SNYGGT!!

2010-08-08 · 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback