Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hunger gör ont.

Känner att jag har ätit riktigt dåligt idag :(
Har levt på 5 skedar med soppa ungefär ....
Får bli lite kvällsmat nu tror jag :D

Åkte en biltur med josefine,
Vi svängde in på bergvik en snabbis :)
Där köpte jag en Wunderbam och tomma CD skivor.
Sitter och bränner några nu :)
Så man har något bra å lyssna på i bilen :)

Imorgon är det fredag, skööööönt!
Dagen ängnas åt josefine och på kvällen med underbar ♥
Vet inte vad jag å jossa ska hitta på, det märks (:

På lördag så ska man en sväng till moster vid 4 tiden som har fyllt år :)
Och senare på kvällen så ska man köra volvo 855 turbo till/i/från Sunne :)
Med en smådragen kille xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback