Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Du, du eller du ? ...

Känner att jag måste få prata ut med någon.
Du, du eller du ? ...
Det finns inte många jag kan prata med som verkligen förstår.
Jag håller inne med mycket av det jag egentligen inte behöver hålla inne.
Men jag vill heller inte prata med folk och få mig att framstå som jag är psykisk sjuk eller liknande.
Jag fick prata ut lördags kväll vilken var ganska skönt.
Men det var inte mycket jag nämde av det som tynger mig.
Så klart så är det mycket av det förflutna som ligger och skaver.
Jag har mått dåligt väldigt länge fast det är inte alltid det märks.
Många tror också att jag säger så för att jag vill ha fler som bryr sig.
Men jag ska säga er en sak, jag ger f*n i vilka eller hur många som bryr sig.
Bara jag får ha någon som verkligen lyssnar, personen behöver inte förstå hur det är.
Bara den visar att den lyssnar och bryr sig.
Personen ska kunna få mig att se positivt på de flesta sakerna vilket jag inte gör alls.
Mitt självförtroende har aldrig varit på topp och det har jag aldrig påståt att det har varit heller.
Men för bara någon dag som jag kunde känna mig riktigt riktigt glad så skulle jag tacka gudarna för det.
Jag vill inte heller berätta för mkt för mina föräldrar.
För jag vill inte att de ska tro att det är deras fel.
Nej, nej, nej.. det är det verkligen inte ...
Jag älskar dom hur mkt som helst och skulle göra allt för dom.
Men jag vill ha en person på sidam om som jag kan prata med om allt..
Och sen känna mig gladare efter samtalet.


Du kan alltid prata med mig vettu <3

2010-08-09 · 23:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback